Hoppa till innehållet
Frakt till paketbutik för 134 kr. | Levereras inom 1-3 arbetsdagar
FRAKT TILL PAKETBUTIK FÖR 134 SEK

Användarvillkor

Om det är något fel på produkten (reklamationsrätt)
Köplagens felregler kan gälla vid varuköp.
När du handlar på Elenas.dk har du givetvis 24 månaders reklamationsrätt. Det innebär att du antingen kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller priset reducerat, beroende på den specifika situationen. Det är givetvis ett krav att reklamationen är berättigad och att felet inte uppstått till följd av felaktig användning av produkten eller annat skadevållande beteende.

Hur snart ska jag annonsera?
Du måste annonsera inom "skälig tid" efter att du upptäckt att varan saknas. Om du klagar inom två månader efter att felet upptäckts kommer reklamationen alltid att ske i rätt tid.
Vi återbetalar rimliga fraktkostnader. Om reklamationen är berättigad återbetalar vi givetvis dina (rimliga) fraktkostnader.

Varan skickas till:

Elenas ApS
Ringväg 3
7860 Spøttrup (Lem)
Danmark

Vi behöver följande information när du skickar varan till oss
Vid retur av varan, vänligen ange problemet så utförligt som möjligt.
Notera! Vi tar inte emot paket skickade av postförskott eller liknande.
Tänk på att varan alltid ska skickas tillbaka i rätt förpackning, och kom ihåg att få ett kvitto för sändning så att vi kan återbetala dina fraktkostnader.
Vad vi gör med dina personuppgifter (personuppgiftspolicy)
För att du ska kunna ingå ett avtal med oss ​​på Elenas.dk behöver vi följande information:

namn
Adress
Telefonnummer
E-postadress

Vi registrerar dina personuppgifter i syfte att kunna leverera varorna till dig.
Personuppgifterna registreras hos Elenas.dk och lagras i fem år, varefter uppgifterna raderas.
När personuppgifter samlas in via vår webbplats säkerställer vi att det alltid sker genom att ge ditt uttryckliga samtycke, så att du är informerad om exakt vilken information som samlas in och varför. Direktören för Elenas.dk har tillgång till den information som registreras om dig. Personuppgiftsansvarig på Elenas.dk är direktör Victor Halle. Vi lagrar inte kundinformation krypterad. Vi överför inte kundinformation krypterad. Information som lämnas till Elenas.dk vidarebefordras eller säljs inte på något sätt till tredje part, och vi registrerar ingen personligt känslig information. Som registrerad hos Elenas.dk har du alltid rätt att invända mot registreringen. Du har även rätt att ta del av vilka uppgifter som finns registrerade om dig. Du har dessa rättigheter enligt personuppgiftslagen och förfrågningar i samband med detta ska riktas till Elenas.dk via e-post victor@elenas.dk

Åtkomst till klagomål:
Om du vill klaga på ditt köp måste du kontakta Director Victor Halle, Elenas ApS, Ringvej 3, 7860 Spøttrup victor@elenas.dk. Om vi ​​inte lyckas hitta en lösning kan du framföra klagomål till berörda nämnder inom området, om förutsättningarna för detta är uppfyllda. I så fall måste ett klagomål lämnas till: Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby eller via e-post till: kfst@kfst.dk

Elenas ApS uppfyller alla internationella regler för säker online shopping.
Ett klagomål på en produkt eller tjänst köpt från Elenas ApS (elenas.dk) kan lämnas in till den danska konkurrens- och konsumentmyndigheten
Center for Complaint Resolution, Carl Jacobsensvej 35, DK 2500 Valby, Danmark, eller skicka in en klagomålslösning via www.forbrug.dk

Eventuella klagomål från medborgare i andra EU-länder kan lämnas in via EU-kommissionens onlineklagomålsportal genom att ange vår e-postadress: elenas@elenas.dk. Klagomålet måste sedan skickas till den gemensamma europeiska ODR-portalen, som du hittar på http://ec.europa.eu/odr